Z dniem 1 stycznia 2025 roku, Urząd Miasta Gostynina wdroży system e-Doręczeń, co z pewnością wpłynie na sposób komunikacji obywateli z instytucjami publicznymi. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu, mieszkańcy będą mogli przesyłać korespondencję w sposób elektroniczny. Warto zwrócić uwagę, aby upewnić się, czy instytucje, do których chcemy kierować dokumenty, są przystosowane do tego typu komunikacji. Informacje na ten temat można zweryfikować na stronie rządowej.
W celu sprawdzenia, czy konkretna instytucja korzysta z systemu e-Doręczeń, należy odwiedzić stronę internetową dostarczającą takich informacji. W odpowiednim polu wyszukiwania można wprowadzić nazwę instytucji, numer REGON, miejscowość lub województwo. Pozwoli to na szybkie zweryfikowanie, czy dany podmiot jest uczestnikiem systemu e-Doręczeń, co jest niezbędne przed przesłaniem jakiejkolwiek korespondencji.
Urząd Miasta Gostynina, z siedzibą w miejscowości Gostynin, województwo mazowieckie, zarejestrowany pod numerem REGON 000525872, posiada również swój adres do e-Doręczeń. Stosowanie elektronicznej formy doręczeń z pewnością zintegruje system obiegu dokumentów i usprawni komunikację z mieszkańcami, oferując jednocześnie nowoczesne podejście do zarządzania korespondencją w administracji publicznej.
Źródło: Urząd Miasta Gostynin
Oceń: Urząd Miasta Gostynina wprowadza e-Doręczenia od 2025 roku
Zobacz Także